top of page

Jak si nastavit profil na Instagramu?

Byl pro tebe webinář užitečný?

Třeba by se ti líbilo u nás v DIGIKLUBU. Stačí se přihlásit k odběru na Instagramu. Video totiž vzniklo právě pro něj...

CO SI Z WEBINÁŘE ODNÉST?

1. Uživatelské jméno

  • Maximálně 30 znaků, mělo by být co nejjednodušší.

  • Název firmy, brand, přezdívka.

  • Je to součást URL - takže pozor! Pokud změníš své Username, musíš změnit všechny linky (na webu atp.)

 

2. Jméno

Až 64 znaků - tady bys měla popsat svůj byznys pomocí klíčových slov. Co asi tví potenciální klienti hledají, když chtějí najít tvůj produkt, službu? 

Doporučuji použít i jméno. Vypadá to sympatičtěji - hlavně ve zprávách, když si s někým píšete.

A pozor! Pokud máš lokální produkt, provozovnu, salon - určitě do popisku přidej i místo působiště! Snadněji tě tak najde ten, kdo má. (To jsem ve videu zapomněla zmínit.

Jméno můžeš změnit jen jednou za 14 dní - tak bacha. 

 

Uživatelské jméno i jméno jsou obě velmi silná klíčová slova! Nedělej tu chybu, že jsou obě stejná! Zbytečně přicházíš o možnost být nalezena!

 

3. Popisek

Měl by obsahovat 

  • kdo jsi a co děláš

  • jak tvůj produkt (služba) pomáhá klientům

  • co najdou návštěvníci na tvém profilu (proč by ho měli sledovat)

  • a hlavně - call to action, CTA, výzvu k akci. Co po těch lidech vlastně chceš, aby udělali. 

Využijte emotikony pro upoutání (ale nemusíte to s nimi přehánět).

Text můžete ozvláštnit jiným fontem - https://lingojam.com/FontsForInstagram

I popisek má roli pro vyhledávání, ale já bych doporučila soustředit se spíš na to, aby lahodil lidem. Je to taková pozvánka ke sledování a potenciálně i k nákupu. 

 

4. Link 

Ve videu doporučuji do linku umístit odkaz na magnet. Dáš hned návštěvníkům něco hodnotného a zároveň získáš jejich mail. Že nevíš, jak na to? Bude o tom taky řeč. :)

Pro více linků můžeš využít rozcestník - já mám ráda LINKT.REE (je zadarmo).


5. Fotka

Pokud jsi na Instagramu sama za sebe, určitě doporučuji použít svoji fotku. Jinak jde použít fotka produktu. Loga už moc nefungují (pokud nejste fakt korporát).

6. Highlights

Strašně důležité jako zdroj dalších informací pro potenciálního klienta. Ukaž lidem zákulisí, reference, produkty, nebo svou expertízu. Využij Highligts byznysově!

 

7. Připnuté posty

Nesázej jen na ty nejúspěšnější. Připni i post s nabídkou svých služeb. Je to exkluzivní prostor pro reklamu. 

Vytvoř například představovací Reelsko, které připneš - kdo jsi, s čím můžeš pomoct, co právě nabízíš, jestli máš aktuálně nějaké akce, webináře, magnety zdarma,...

 

⁉️ Je všechno jasné? Nezapomeň si stáhnout a vyplnit pracovní listy, které ti pomůžou se strategií pro tvůj profil! 

A pokud budeš na svém profilu dělat nějaké změny, budu ráda, když se pochlubíš printscreenem před a po. 

bottom of page