top of page

Naplánuj si rok 2024 🔥 na sítích i v byznyse!


Stanovila sis do roku 2024 nějaké cíle? A víš, že je dodrží jen asi 10-12 % lidí?

Důvodem je, že si je neumí nastavit správně! Pojď si se mnou posvítit, jak na to, a letos svá předsevzetí konečně doopravdy dodržíš!


Plánuj chytře!

A chytře myslím podle modelu SMART! Právě ten ti pomůže, aby tvé cíle byly splnitelné. Jdeme na to!


1. Specifické cíle: Buď konkrétní!

Nestačí si říkat jen "budu bohatší". Řekni si raději "zvýším tržby o 30% díky online prodeji". Tak víš přesně, co chceš, a můžeš se za tím vydat.


2. Měřitelné cíle: Ať víme, kdy oslavovat!

Jak poznáme, že se nám daří? Měříme to! Třeba sledováním měsíčních prodejů nebo počtem nových followers na Instagramu. A když to vyjde, čeká nás oslava!


3. Ambiciózní cíle: Nohy na zemi, hlava v oblacích

Buď realistická, ale zároveň si klaď výzvy. Chceme dobýt svět, ale každý krok by měl být v našich silách. Pokud třeba chceš zdvojnásobit své výdělky, nemusí to být sci-fi – musíš buď dvakrát zdražit, nebo prodat dvakrát tolik. A proto si při stanovení cílů vždycky odpověz na otázku, jak se k němu dostaneš - je pro tebe reálné rozšířit nabídku produktů nebo zdražit?


4. Relevatní cíle: Ať to ladí s naším stylem

Každý máme svůj unikátní příběh a hodnoty. Ať už jde o udržitelnost, kreativitu, nebo cokoliv jiného, naše cíle by měly být jejich odrazem.


5. Trakovatelné, časově ohraničené cíle: Deadline je náš kamarád

Kdy chceme dosáhnout našich snů? Stanovme si termíny, ať máme jasný směr. Třeba "do konce března získat 50 nových klientů". A pak si to odškrtneme!

 

Jak tedy mohou tvé cíle vypadat?

  • Zvýšení online přítomnosti: "Do konce února získám 1000 nových sledujících, a to díky pravidelným a atraktivním Reels, které budu publikovat třikrát týdně a také placenou reklamou, do které investuji 1000 Kč."

  • Zlepšení zákaznického servisu: "Do léta zavedu systém zpětné vazby, aby byli moji zákazníci spokojení a já mohla vylepšovat své služby."

  • Rozvoj dovedností: "Rok 2024 bude ve znamení učení, absolvuji tři kurzy digitálního marketingu a všechny aplikuji do praxe."

  • Zvýšení příjmu: „Chci se během jednoho roku dostat na 50.000 Kč měsíčně, které vydělám prodejem online produktů.“

 

Rozlož cíle na menší úkoly

Velké cíle mohou být ohromující. Rozděl si je proto na menší, možná i méně děsivé úkoly. Tím získáš postupný plán kroků, jak se ke svým cílům dostat. Je to zároveň velmi laskavé i k tobě. Nemusíš se přehltit, ale stačí, když si na plnění svých cílů vyhradíš třeba hodinu denně a uvidíš, že to půjde snadněji, pohodlněji a v lehkosti.


Mysli na to, aby tvé cíle něco přinášely tvému podnikání

Soustředíš se na to mít víc sledujících, ale už rok žiješ od výplaty k výplatě? Možná by tvým cílem mělo být zvýšit zisk, lépe zvládnout umění prodeje… Pořád makáš a nestíháš? Možná bys měla víc automatizovat a delegovat. Vymysli v roce 2024 online produkt a nastav pasivní prodeje.


Plánuj čas na odpočinek

Nezapomeň, online podnikání a sociální sítě sice mohou být zábava, ale pořád je to práce. Nepřehlť se hned v lednu! Naplánuj si svoje pracovní hodiny a dodržuj je. Věnuj dostatek času spánku, pohybu, setkávání s rodinou a s přáteli. Jedině, když bude tvůj život v balancu, můžeš si plnit i ty nejodvážnější cíle!


Potřebuješ nakopnout? Přidej se do #Digiklub přímo na Instagramu a získej moji podporu i spoustu materiálů ke studiu.


A pokud chceš pomoct s plněním svých cílů v roce 2024, zapiš se na bezplatný workshop „PROSTĚ ZAČNI“ a zjisti, jak můžeš nakopnout svůj Instagram.


Takže plány máme a jdeme na to! Teď už jen s úsměvem a energií vpřed. Rok 2024 bude náš! 💖 A pamatuj, být flexibilní a přizpůsobivá je stejně důležité jako mít plán.


Přeju ti do nového roku jen to nejlepší! Ať se ti daří nejen na sítích, ale hlavně v tom reálném světě tam venku.


foto_info.jpg

Těší mě, jsem

Sociální sítě mě baví (a živí) už víc než 11 let. Za tu dobu jsem pomohla desítkám firem a podnikatelů zkrotit sociální sítě a využít jejich prodejní potenciál. 

 

Školím, mentoruji, vymýšlím strategie a starám se o firemní profily na Instagramu, Facebooku, LinkedIn i TikToku. 

Pokud vám sociální sítě přináší víc vrásek než užitku, potom jste tady rozhodně správně. Mrkněte, jak vám můžu pomoci...

Více

Martina

bottom of page